By wyglądać doskonale na każdy wiek wystarczy prowadzić aktywny tryb życia, zdrowo się odżywiać i dużo ćwiczyć. Brzmi jak banał, bo przecież każdy, kto dobrze wygląda, mówi dokładnie to samo. Zapoznaj się z wskazówkami, dzięki którym będziesz cieszyć się piękną figurą i zdrowiem niezależnie od wieku.

1.Znajdź sposób, żeby wpleść trening w swój grafik
Nie potrzebujesz sprzętu z siłowni, by wykonać parę podstawowych ćwiczeń. Wystarczą Ci dwie butelki 0,5 l z wodą oraz krzesło. Dzięki takiemu sprzętowi już możesz ułożyć 30 min. treningu na ręce, brzuch i nogi.

2.Urozmaicaj ćwiczenia
Miksowanie różnych ćwiczeń da gwarancję, że szybko się nie znudzisz. Poza tym jest to niezły szok dla mięśni przyzwyczajonych do jednego treningu. Śmiało łącz treningi cardio z siłowymi.

3.Kluczem do sukcesu jest umiar
Na co dzień jedz zdrowo i ćwicz. Wyznacz sobie jeden dzień w tygodniu, w którym pozwolisz sobie na lekką rozpustę.

4.Trening może uzależniać – i dobrze!
To wspaniałe uczucie, gdy ciężki trening dobiega końca, a Ty cała spocona dobiegasz do celu i widzisz efekty swojej ciężkiej pracy budzi Twoje ciało do działania i będziesz chciała więcej.

5.Nie miej wyrzutów sumienia, kiedy odpuścisz trening
Zdarzają się takie dni, kiedy czujesz, że nie dasz rady. Dobrze jest wtedy posłuchać swojego ciała. Skoro protestuje, to znaczy, że chce odpocząć.

6.Gdy dasz sobie 10 minut, możesz pozbyć się tej niechęci
Kiedy nie masz ochoty na trening, pomyśl: Serio? Naprawdę nie dam rady? Później zacznij np. skakanie na skakance. Po chwili uwalniają się endorfiny i wtedy już będziesz wiedziała, że nie przestaniesz. Słuchaj swojego ciała, bo czasami po tych 10 minutach możesz zafundować sobie trening życia.

7.Śledź Social Media
Media społecznościowe (głównie IG) motywują ludzi na całym świecie do osiągnięcia jednego celu: bycia lepszą wersją siebie.

8.Zachwyć się sobą, niezależnie od wieku
Postaraj się lepiej zrozumieć swoje ciało i swój umysł. Skup się na swoich zaletach i nimi się ładuj, a nad niedoskonałościami pracuj.